niedziela, 30 lipca 2017

Roladki z kurczaka z serem i brokułem


Te roladki to pomysł i wykonanie mojego 11-to letniego syna :) Przyszedł do mnie wieczorem i zapytał czy mamy w domu piersi z kurczaka, brokuł i ser, bo chciałby następnego dnia zrobić obiad. Pomysł mi się spodobał, więc kupiłam co potrzebował. Roladki wyszły mu rewelacyjnie i wszystkim bardzo smakowały :)






Składniki:

4 pojedyncze piersi z kurczaka
1/2 średniego brokuła
8 plasterków żółtego sera
2-3 jajka i tarta bułka do panierki
sól
pieprz


Każdą pierś przeciąć na pół (z grubości) i ostrożnie rozbić na płasko. Następnie posypać solą i pieprzem.
Brokuł podzielić na różyczki i wrzucić na gotującą, posoloną wodę. Gotować około 10 minut. Wyjąć z wody, odsączyć i pozostawić do wystygnięcia.
Na każdym kawałku mięsa położyć plaster sera i nieduże (żeby łatwo się zawijało) kawałki brokuła. Zwinąć delikatnie roladki i spiąć wykałaczką.
Każdą roladkę obtoczyć w rozmąconym jajku i tartej bułce.
Na patelni rozgrzać olej i smażyć roladki na złoto z każdej strony.
Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz